Служба «адно акно»


Агульная інфармацыя пра службу

Асноўнай мэтай службы "адно акно" з'яўляецца забеспячэнне ў адным месцы прыёму заяў зацікаўленых асоб аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Асноўныя нарматыўныя праўныя акты па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Пра асновы адміністрацыйных працэдур»;

Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Пра дэбюракратызацыю дзяржаўнага апарата і падвышэнне якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»;

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Пра адміністрацыйныя працэдуры, ажыццяўляных дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзянаў» (са зменамі і дадаткамі);

Пастанова Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 18 верасня 2020 г. № 541 «Пра дакументы, запытаных пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур»;

Пастанова Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 траўня 2020 г. № 271 «Пра змену пастаноў Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур»;

Пастанова Рады Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 кастрычніка 2018 г. № «741 Пра некаторыя меры па рэалізацыі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 траўня 2018 г. № 202».

Пералік адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца праз службу «адно акно»

Назва адміністрацыйнай працэдуры Дакументы і звесткі, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін разгляду звароту і выдачы даведкі ці іншага дакумента Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
7.1.3. Выдача рашэння аб прадастаўленні бясплатна адной спробы экстракарпаральнага апладнення Заява, пашпарты мужа і жонкі, пасведчанне аб заключэнні шлюбу, выпіска з медыцынскай дакументацыі 15 дзён пасля правядзення пасяджэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі Да 1 года
7.2.1. Выдача рашэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу 1 дзень пасля правядзення пасяджэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі Да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі
7.3. Выдача медыцынскай даведкі аб нараджэнні Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу 1 дзень з дня звароту Бестэрмінова, але рэгістрацыю нараджэння дзіцяці ў органах ЗАГСа неабходна правесці да 3-х месяцаў з дня нараджэння
7.4. Выдача ўрачэбнага пасведчання аб смерці (мертванароджанні) У выпадку мёртванароджання (смерці дзіцяці) - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бацькоў і пасведчанне аб шлюбе. Калі шлюб не зарэгістраваны, даецца толькі пашпарт маці. У дзень звароту Бестэрмінова
7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу У дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці Бестэрмінова, але тэрмін прад'яўлення да аплаты - на працягу 6 месяцаў з дня выпіскі
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу, выпіска з медыцынскіх дакументаў 1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага агляду Да 1 года
7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу 5 дзён з дня звароту Бестэрмінова

Усе адміністрацыйныя паслугі ўжыццяўляюцца задарма.

Час прыёму грамадзян за выдачай даведак і іншых дакументаў:

  • у працоўныя дні штодня з 8-00 да 13-00 і з 14-00 да 16-00;
  • кожную сераду да 20-00, толькі па папярэднім запісе па нумары тэлефона +375 162 21 42 27

Назва і месца знаходжання вышэйшага органа

Галоўнае кіраванне па ахове здароўя Брэсцкага аблвыканкама

224001 г. Брэст, вул. Чырвонагвардзейская, 7